Pistol Packin' Mama (1943)

Misdaad / Muziek

geregisseerd door Frank Woodruff
met Ruth Terry, Robert Livingston en Wally Vernon

De uit het westen afkomstige Sally Benson wordt tijdens het pokeren bedrogen door Nick Winner, die haar stad aangedaan heeft. In New York opent Nick een nachtclub annex gokpaleis. Wanneer Nick voor zaken weg is, doet Sally zich voor als Vicki Norris en ze krijgt een baan als zangeres in de nachtclub aangeboden. Nick wil na zijn terugkomst Sally weer ontslaan, maar ze trekt koelbloedig haar pistool en ze dwingt hem om de vervalste kaarten te laten zien en met haar te pokeren. Deze keer gebruikt Sally ook vervalste kaarten en ze wint van Nick de inzet van hun spel, de nachtclub. Sally houdt Nick in dienst als manager. Sally verloofd zich met de rijke edelman Leslie J. Benton de Derde, maar Nick blijkt zich in haar verliefd te hebben.