Lakota Moon (1992)

Alternatieve titel: Tomahawk

Western

geregisseerd door Christopher Cain
met Richard Tyson, Rodney A. Grant en Barbara Carrera

Een Sioux-Indiaan dingt naar de hand van een jonge squaw die tot een mindere, maar trotse stam der Lakota's behoort. Vanwege het verschil tussen de stammen wordt hij afgewezen. Als een uitgestotene zich vergrijpt aan een jongen van twaalf, wil hij zich bewijzen, door mee te doen aan een klopjacht op de dader.

avatar van trebremmit
Kent iemand deze film, scoort wel goed op imdb.
Net uit op dvd in Duitsland, maar ik weet niet zeker of het met Engelse audio is, volgens sommige sites wel, maar niet volgens amazon.

Lakota Moon: Amazon.de: Richard Tyson, Rodney A. Grant, Barbara Carrera, Zahn McClarnon, Tailinh Forest Flower, Gordon Tootoosis, Christopher Cain: DVD & Blu-ray

Het is volgens dit boek een televisiefilm die nooit is uitgezonden.
Television Westerns