Reflection (2007)

Actie

geregisseerd door Robert Dixon
met Lisa Sookhiram, James Kautz en Gerard Adimando

Nadine's begint beelden van jonge meisjes in de spiegel te zien. Wanneer deze beelden haar in een andere wereld trekken, verandert haar leven en de levens van de mensen om haar heen. Nadine is vervangen door haar reflectie. De nieuwe Nadine ziet er hetzelfde uit, maar wat karakter betreft lijkt ze niet meer op de persoon die ze vroeger was. Nu is ze donker, mysterieus, seksueel en gevaarlijk. Ze creëert problemen voor iedereen om haar heen, ook voor haar vriendje Eric, een ervaren vechtsporter. Zijn Eric's vaardigheden sterk genoeg om de uitdaging aan te gaan? Wat is Nadine haar missie? Waarom is ze mensen aan het doden? Wat betekenen haar visioenen? Is ze uiteindelijk een engel van barmhartigheid, of in de duivel gereïncarneerd?