Pals of the Silver Sage (1940)

Alternatieve titel: The Colorado Trail

Western

geregisseerd door Albert Herman
met Tex Ritter, Sugar Dawn en Slim Andrews

De zesjarige Sugar Grey heeft de Sugar Ranch geërfd. Deze ranch kan ze weer verliezen aan haar neef Jeff Grey, wanneer ze een bepaalde hoeveelheid runderen niet aflevert. Jeff werkt samen met Vic Insley om het vee van de Sugar Ranch te stelen om op die manier deze ranch in bezit te krijgen. De bankier en tijdelijk opzichter van de ranch, Jim Coleman, is tegen de activiteiten van Jeff en hij huurt Tex Wright en Slim Hunkafeller in als ranchhulpen op de Sugar Ranch. Tex en Slim willen de illegale Insley brandmerken weer veranderen in het brandmerk van de Sugar Ranch.