Karthik Calling Karthik (2010)

Alternatieve titel: K.C.K.

India
Komedie / Thriller

geregisseerd door Vijay Lalwani
met Farhan Akhtar, Deepika Padukone en Ram Kapoor

Karthik's leven is niet echt bijzonder; zijn baan is klote, hij heeft geen vrienden en Shonali, de liefde van zijn leven, weet nauwelijks van zijn bestaan af ook al hebben ze vier jaar samengewerkt. Karthik heeft weinig zelfvertrouwen, omdat hij zichzelf verantwoordelijk houdt voor de dood van zijn jongere broertje. Maar dan komen de slechte herinneringen weer naar boven en wordt hij ook nog eens ontslagen. Nu hij helemaal niets meer heeft om voor te leven, besluit hij zelfmoord te plegen. Dit verandert echter als op een vroege morgen om vijf uur opeens de telefoon gaat.

Niet geweldig en niet saai
Ik geef de film 3 sterren

Deze film had de prijs : bessteIk muziek