Night Train to Memphis (1946)

Drama / Muziek

geregisseerd door Lesley Selander
met Roy Acuff, Allan Lane en Adele Mara

Tussen zijn vele optredens door houdt de country & western zanger en leider van de ‘Roy Acuff Band’, Roy Acuff, een korte vakantie. Roy raakt al snel betrokken bij een vete tussen de zwerversfamilie Morgan en de Spoorwegmaatschappij. Voor Roy wordt het complex wanneer zijn broer Don Acuff partij kiest voor de Morgans en hij zich tegen de Spoorwegmaatschappij keert. Don heeft namelijk ook een liefdesaffaire met Constance, de aantrekkelijke de dochter van John Stevenson. John is een uitvoerder bij de Spoorwegmaatschappij.