Repos (2006)

1 stem

geregisseerd door Sal Martino en Master P
met Michael Blackson, Master P en Katt Williams

Tea (Master P) en Coffee (Michael Blackson) zijn twee repo mannen die werken voor Mr. Henderson (Katt Williams) bij Banks Rep, een soort incassobureau. Terwijl ze hun repo-record proberen te verbreken om een bonus te ontvangen, nemen Tea en Coffee per ongeluk een truck mee met daarin een zak vol met diamanten die miljoenen waard zijn. Wanneer ze, terug bij Banks Rep, hun succesvolle inbeslagname bekijken, ontdekt Tick Tack (A.J. Johnson) de diamanten, steelt ze en neemt ontslag. Tea en Coffee moeten Tick Tack snel zien te vinden en de truck van Mr. Henderson met diamanten terughalen om de woede van de moordlustige maffiabaas te sussen. Kunnen Tea en Coffee dit allemaal redden en tegelijkertijd ook nog eens de bonus verdienen?

avatar van Tha-Joker
Deze film laatst gezien, maar stond nog niet genoteerd op de site, dus heb ik hem maar even toegevoegd. Leuke film, soms leuke humor, maar vaker flauw dan leuk. Toch heb ik me vermaakt en kan ik deze gerust een 2,5* geven! Vooral voor een avond vol eten en drinken met melige vrienden!