Badmaash Company (2010)

India
Misdaad / Thriller

geregisseerd door Parmeet Sethi
met Shahid Kapur, Anushka Sharma en Meiyang Chang

Vier jongeren - Karan, Bulbul, Zing en Chandu - hebben allemaal hun eigen ambities en willen zo snel mogelijk hun droom uit laten komen. Ze richten het bedrijf Badmaash Company op dat zich bezighoudt met de import van producten voor Indiase jongeren. Tijdens het dromen over een ideaal leven met veel welvaart en rijkdom, ontdekken ze dat er niet veel geld nodig is om een bedrijf succesvol te maken en heel rijk te worden. Alles wat je nodig hebt is een briljant idee! Ze vinden een manier om het heersende systeem te verslaan en het bedrijf wordt een doorslaand succes. De jongeren worden door iedereen gerespecteerd wegens hun succes. Karan, Bulbul, Zing en Chandu zetten voet in het bedrijfsleven en beginnen aan een wilde rit in de wereld van glitter en glamour, waar de inzet hoog is en de risico’s nog hoger zijn.