Carpet Racers (2009)

Alternatieve titel: Carpet Racers: A Crash Course

Documentaire

geregisseerd door Jay Thames
met de stem van Jay Thames

De documentaire volgt voor een jaar de subcultuur van volwassen mannen en vrouwen die hun geld verdienen, of proberen te verdienen, door te racen met radiografisch bestuurbare auto's. Of ze zich nu zich op hun lokale racebaan bevinden, of op de grootste podia, deze rivalen gedragen zich bijna als de beroemde coureurs uit de NASCAR of Formule 1. Behoudens twee grote verschillen: de auto's hebben de grote van een schoenendoos en niemand heeft een idee wie deze mensen zijn.