My Kingdom (2001)

1 stem

Verenigd Koninkrijk / Italië

geregisseerd door Don Boyd
met Richard Harris, Lynn Redgrave en Tom Bell

De film, gebaseerd op Shakespeare's King Lear, vertelt het verhaal van Sandeman, het hoofd van een criminele organisatie. Wanneer zijn vrouw vermoord wordt begint zijn koninkrijk in elkaar te storten. Sandeman besluit op wraak uit te gaan, wat hem ruzie bezorgt met zijn dochters Kath en Tracy.

FisherKing
Ik las ergens dat Richard Harris waarschijnlijk een postume oscar voor zijn rol in deze film zal krijgen.

Jammer dat hij dood is...

idd jammer dat ie dood is

en verschrikkelijk irritant dat ze um nu een goedmaakoscar geven. Had um d'r een gegeven toen die nog leefde!

Erg speculatief.

FisherKing