Dusty Ermine (1936)

Verenigd Koninkrijk
Misdaad / Drama

geregisseerd door Bernard Vorhaus
met Anthony Bushell, Jane Baxter en Arthur Macrae

De Britse meestervervalser Jim Kent keert na in de gevangenis gezeten te hebben terug naar zijn familie. Hij heeft hen gezworen op het rechte pad te blijven. Ondanks dat Jim benaderd wordt door een internationale vervalsersbende houdt hij zich aan zijn woord. Helaas komt Jim er achter dat zijn neef Gilbert Kent, die ook uit de gevangenis was ontslagen, nu criminelen helpt in de Zwitserse Alpen. Jim vertrekt naar Zwitserland om te proberen zijn neef tot de orde te roepen, maar met Scotland Yard op zijn hielen lijken Jims problemen nog maar net begonnen.