The Mysterious Rider (1938)

1 stem

Western / Romantiek

geregisseerd door Lesley Selander
met Douglass Dumbrille, Sidney Toler en Russell Hayden

De outlaw Ben Wade, alias ‘Pecos Bill’, krijgt samen met zijn trouwe vriend Frosty Kilburn een baan op de Bellounds Ranch. Ben was vroeger eigenaar van deze ranch en hij is de vader van de jonge en mooie Collie Wade, waarover de twee huidige ranchvoormannen Jack en William Bellounds nu vechten en Wils Moore verliefd op is. Ben werkt incognito om beide voormannen te ontmaskeren en zijn ranch terug te krijgen. Ben vermoedt dat zij jaren geleden zijn zakenpartner vermoord hebben en hem daarvan de schuld hebben gegeven. Daarnaast krijgt Ben te maken met een bende veedieven onder leiding van Cap. Folsom, waarmee de Bellounds samenwerken.