Die Totenschmecker (1979)

Alternatieve titels: Der Irre vom Zombiehof | Das Mädchen vom Hof | Das Tal der Gesetzlosen

1 stem

West-Duitsland
Thriller / Horror

geregisseerd door Ernst R. von Theumer
met William Berger, Herb Andress en Maria Beck

Op een grote boerderij wonen een boer en boerin met hun drie zonen en een jongere dochter. Terwijl de dochter vrienden maakt met een groep zigeuners die in de buurt is komen wonen en zich zorgen maakt om haar stervende oma, kunnen de volwassenen alleen maar ruzie maken. Het loopt uit de hand als twee vrouwen van het zigeunerkamp eieren proberen te stelen op de boerderij. Een van hen wordt per ongeluk gedood, maar dit heeft een volgende moord tot gevolg en een volgende, tot alle zigeuners verdwenen zijn. Uiteraard blijft dit toch niet onbestraft.