The Two Mrs. Grenvilles (1987)

310 minuten (miniserie, 2 delen)

geregisseerd door John Erman
met Ann-Margret, Claudette Colbert en Stephen Collins

Het danseresje Ann Arden Grenville (Ann-Margret) trouwt iemand uit de hogere kringen, zeer tot ongenoegen van de mater familias. Ze heeft moeite met haar schoonmoeder en met zich aan te passen aan dit nieuwe milieu. De boot is pas goed aan als ze 'per ongeluk' haar man doodschiet.

avatar van Shaky
Goed opgebouwd drama. De film (mini serie) neemt de tijd om het verhaal te bouwen en weet gedurende heel de speeltijd te boeien. Er gebeurt net iets te weinig om een echte topper te zijn en Ann-Margret heeft wel eens beter geacteerd. Al met al prima te doen deze film.