Death in Deep Water (1975)

1 stem

Verenigd Koninkrijk
Misdaad / Thriller

geregisseerd door James Ormerod
met Bradford Dillman, Suzan Farmer en Ian Bannen

Voormalig huurmoordenaar en kroongetuige tegen een misdaadsyndicaat Gary Stevens ontsnapt naar een huisje op een eenzaam eiland. Tijdens een zware storm bonst een beeldschoon meisje in bikini op de deur en smeekt om naar binnen gelaten te worden. Voorzichtig stemt Stevens toe en hij voelt zich aangetrokken tot de mysterieuze bezoekster, die bekent hem te herkennen uit de kranten. Het meisje keert later terug naar het eiland en zegt getrouwd te zijn met een rijke oudere man waarvan ze niet houdt. Stevens, nu volledig betoverd door het meisje, stemt in met haar plan om de echtgenoot te vermoorden en te delen in de buit.