Trail of Tears (1995)

geregisseerd door Donald Wrye
met Katey Sagal, Pam Dawber en William Russ

Annie Cook (Katey Sagal) is een chaotische vrouw en Cheryl Harris (Pam Dawber) is een ordelijk type dat organiseren en plannen kan. Zo tegenstrijdig als ze lijken, hebben ze iets met elkaar gemeen: hun vervreemde mannen zijn met hun kinderen verdwenen. De FBI kan ze niet helpen en dan besluiten deze totaal verschillende moeders die elkaar nooit zouden hebben leren kennen als ze niet dezelfde frustratie en hetzelfde lot deelden, samen op zoek te gaan. Aanvankelijk leidt hun speurtocht tot niets totdat een lokale tv-zender ze helpt. Ze vissen steeds achter het net, want de vaders zijn telkens vertrokken voordat hun vrouwen aankomen. Toch halen de moeders de afstand langzaam maar zeker in.