A Mother's Right: The Elizabeth Morgan Story (1992)

Alternatieve titel: Shattered Silence

geregisseerd door Linda Otto
met Bonnie Bedelia, Terence Knox en Caroline Dollar

Plastisch chirurge Dr. Elizabeth Morgan (Bonnie Bedelia) vermoedt dat haar ex-man Eric (Terence Knox) hun 9-jarige dochtertje Hilary (Caroline Dollar) misbruikte. Volgens de rechter heeft Eric echter het volste recht om zijn dochter te blijven zien. Dr. Elizabeth Morgan moet met lede ogen toezien hoe het meisje onder invloed van haar vader steeds verder ontspoort. Dr. Elizabeth Morgan neemt hierop het recht in eigen hand en stuurt haar dochter naar haar grootouders in Nieuw-Zeeland. Eric en de rechter laten het wederom niet over hun kant gaat, zodat Dr. Elizabeth Morgan in de gevangenis belandt.

Tv-drama dat boven de middelmaat uit steekt.