Where Do We Go from Here? (1945)

Muziek

geregisseerd door Gregory Ratoff
met Fred MacMurray, Joan Leslie en June Haver

Tijdens de Tweede Wereldoorlog wil de patriot Bill Morgan ook aan de oorlog deelnemen en hij laat zich keuren. Helaas wordt Bill afgekeurd en hij gaat vervolgens werken op de plaatselijke militaire kazerne. Daar leert hij de aantrekkelijke Lucilla Powell kennen en wordt verliefd op haar. Maar ene Sally Smith blijkt in stilte ook verliefd op Bill te zijn. Op een dag struikelt Bill over een oude fles en terwijl hij die fles schoonwrijft komt er de geest Ali uit. Bill mag een wens doen van Ali. Omdat Bill indruk wil maken op Lucilla vraagt hij aan Ali of hij van hem een soldaat wil maken opdat hij dan deel kan nemen aan de Tweede Wereldoorlog. De geest heeft echter problemen met zijn historisch besef.