Anything to Survive (1990)

Drama / Avontuur

geregisseerd door Zale Dalen
met Robert Conrad, William B. Davis en Matt LeBlanc

Conrad woont met zijn drie kinderen in een afgelegen dorpje in Alaska. Ze moeten naar de tandarts in de stad, en de enige manier om daar te komen is met hun zeilboot. De heenreis verloopt vlekkeloos, maar op de terugweg worden ze verrast door een storm. De boot slaat tegen de rotsen te pletter en de inzittenden komen terecht in een ijskoude wildernis, waarin ze moeten zien te overleven.

avatar van DieGo
Jaaaaren geleden ooit op TV gezien. Weet nog dat ik indertijd best wel onder de indruk was maar verder staat me er niet veel meer van bij. Onthoud me dus ook maar van stemmen.

Inderdaad goede productie , genre rampenfilm gelukkig stem ik al jaren op IMDB en zag dan ook dat ik toen de tijd deze film heb beoordeelt met een acht , dus 4*

avatar van clubsport
ik heb deze ook jaren geleden eens gezien op tv en vond hem toen heel goed .
ga hem nog eens opnieuw bekijken .