Lost Dogs (2005)

Verenigd Koninkrijk
Drama / Komedie

geregisseerd door Jim Doyle
met Cara Bamford, Sean Boru en Marc Danbury

Maurice is een antiquair met flinke schulden, die hij moet zien te verbergen voor zijn vrouw Maria-Carmen. Wanneer zijn zoon en politieagent Raymond er achter komt, neemt deze het recht in eigen hand om het voor zijn vader op te lossen. Dan komt er nog een probleem bij wanneer het criminele trio Dennis, Norah en Spook de waardevolle bulldogs van Maurice ontvoeren voor losgeld. Norah krijgt echter serieuze bedenkingen als ze merkt dat Dennis, haar vriend, de dieren wat dreigt aan te doen. Als dan Spook ook nog eens per ongeluk wordt gedood bij het ophalen van het losgeld, zien Norah en Raymond zich gedwongen samen te gaan werken.

avatar van Brother Grimm
In begin even moeilijk in te komen, maar word toch wel funny.