Westbrick Murders (2010)

Denemarken / Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten
Actie / Misdaad

geregisseerd door Shaun Rana
met Daniell Edwards, Sami Darr en Anna Bård

De stad Westbrick is in angst gehuld wanneer twee brute seriemoordenaars dood en verderf zaaien in het eens zo rustige stadje. Matthew, een jonge agent en zijn veel oudere partner William, krijgen de zaak toegewezen. Al snel leidt het spoor naar de psychopaten Billy en Barbara. Er volgt een kat en muisspel met gruwelijke gevolgen.

geen film die ik een 2e keer ga kijken

avatar van dope
Zeer zwak aftreksel van sin city, alleen aan te raden bij grote verveling

avatar van LucretiaBorg
Ik wou dat ze "Sin City" niet gebruikten voor dit soort slappe aftreksels, had er dan ook niks weg van. Dit is al de 3de film die ik tegenkom,
die proberen hun (Rodriquez en Frank Miller maar ook Tarantino ofcause ) na te doen en zover komt er geen één in de buurt, zeker deze niet. Slaapverwekkend bijna, geef hem ook maar 1 sterretje voor de moeite.

beroerde film , overslaan!!

Werkelijk alles is slecht aan deze film.
Het vreselijke acteerwerk, de irritante tekenfilm achtige beelden tussen de actiescenes door en niet te vergeten het onzinnige verhaal waar het allemaal om draait.
"The Westbrick Murderers" is het aanzien simpelweg niet waard.

avatar van balosa
helemaal eens met Waku

avatar van witboek
De poster ziet er namelijk wel goed uit.

edeningrid
Scorpiejoo schreef:
beroerde film , overslaan!!

edeningrid
the-hague-pride schreef:
geen film die ik een 2e keer ga kijken
nee,
misschien wel 3 keer dan

avatar van Goodfella1812

nee,
misschien wel 3 keer dan

En waarom precies heb jij je hier aangemeld?? Toch wel 2 hele films gerate in een heel jaar tijd. Voor dit soort onzinnige opmerkingen hoef je hier echt niet te komen.

De rest bedankt voor de nuttige recensies, deze slaan we dus over.

avatar van DjFrankie
Net gezien en idd geen sterke film, veel over the top werk, en slap verhaal, en slechte soundtrack.
Weinig positiefs te melden, of dat op het einde alles goed komt (er blijft namelijk geen personage meer in leven, behalve de advocate en de journalisten)?

wat een gezeik , waarom kijk je dan

hij kijkt omdat ie vantevoren niet weet of de film goed of slecht is
wat een knuppel ben jij zeg
beledigen we je lievelingsfilm of zo?
commentaar leveren op iedereen die deze film slecht vind

avatar van Bees
*Geeuw*

avatar van falcon30
Wat een kloten film zeg ,ik heb hem eraf gedaan na een half uur !!

avatar van Triple G
Waardeloos prul. Tenenkrommend acteerwerk, beelden die totaal niet overkomen zoals dat wel gebeurt in Sin City en een beroerd verhaal. Een enkele schokkende scène daargelaten is de film niet de moeite waard om te bekijken. Het is dat ik er moeite mee heb om een film halverwege uit te zetten maar 't scheelde verdomd weinig....

witboek schreef:
De poster ziet er namelijk wel goed uit.

Zo'n beetje 't enige positieve aan dit prul..

wat een gezeik , waarom kijk je dan

Ja, en? Wat vond edeningrid dan van deze film? Geen beoordeling, geen argumentatie, niks. Ik loop normaal gesproken ook te zeiken waarom mensen bepaalde films bekijken terwijl die op voorhand al kunnen vaststellen dat 't niks gaat worden. Overkomt mij vrij weinig. Bij deze dus duidelijk wel.... Het verhaal zoals beschreven en de poster deed toch iets anders vermoeden...

avatar van U-96
Als je maar ooit enige vorm van kans krijgt deze film te zien, neem jezelf dan in bescherming en KIJK HET NIET.

lordmars
ik had een stille hoop dat hij wat van sin city weg zou hebben.. goeiedagschotel wat een afknapper!! doe jezef een groot plezier en ga kijken naar het groeien van gras dat is een stuk boeiender!

avatar van fritsy
Ook een leuke Poster http://www.torrentavi.com/t... Alleen film was niet wat.

avatar van BierTjeu
De cover ziet eruit alsof het om een adult film gaat.
Mooie vrouw!!!
Maar omdat hij niet eens boven de 2 sterren uitkomt hoef ik 'm al niet te zien.

avatar van Noodless
Zo slecht had ik de film zelf niet verwacht. Flutverhaal met veel irriterende dialogen en flitsende beelden waarbij de oogleden op bepaalde momenten als het ware gefolterd worden.
Nochtans hopen deze oogleden op verzachtende omstandigheden door de aanwezigheid van sommige mooie dames. Helaas komt dit ook niet echt aan de orde. Het acteerwerk is heel zwak en de actiescènes ( soms wel bruut ) komen niet echt over. Zware zit !
3/10

avatar van pukkie88
Wat een slechte film. Acteer werk zeer slecht.

avatar van henkula
hoe kan ik nou die film aanzetten? het is mijn genre niet eens..