Naked Obsession (1990)

Drama / Thriller

geregisseerd door Dan Golden
met William Katt, Rick Dean en Maria Ford

Franklyn Carlysle komt als gehuwd en ernstig gemeenteraadslid per ongeluk in een striptent terecht, waar hij voor de wellustige blonde stripper Lynne Hauser valt. Wanneer zij de volgende dag dood wordt aangetroffen zit Carlysle in de puree.

William Katt te zien met bruin haar!

avatar van goongumpa
Sleeeeeaaaze alert!

Toch wel de moeite, dit cheesy erotisch mysterie. Ik vond het leuk om de nachtelijke kabel tv-vibe van deze tijd eens op te snuiven. Veel typisch visueel materiaal: rokerige straatjes, blonde strippers, kinky sex, sigaretten & whisky. Bovendien doen Maria Ford en William Katt het helemaal niet slecht (zijn vrouw was dan wel weer hilarisch aan het over-acten). Amusant om te zien.

Voor de fans. Als die bestaan.