Nothing Personal (1995)

Verenigd Koninkrijk / Ierland

geregisseerd door Thaddeus O'Sullivan
met Ian Hart, John Lynch en Michael Gambon

Aan de vooravond van het bestand tussen de protestantse paramilitairen en de katholieken gaat een bom af in een protestantse pub. Er volgt een dag vol geweld en bloedvergieten. Vrienden doden vrienden en iedereen is slachtoffer; maar het is 'niets persoonlijks'.

avatar van frolunda
Nog geen berichten hier.....jammer want Nothing personal is een krachtige,intense film

avatar van Cellulord
tja, veel weet ik er ook niet meer over te zeggen. Heb een oud filmlijstje (2000) gevonden en daarin bleek deze hoog genoteerd.