Korotkoe Zamykanie (2009)

Alternatieve titels: Crush | Короткое замыкание

1 stem

Rusland
Romantiek

geregisseerd door Pyotr Buslov, Aleksey German (II), Boris Khlebnikov, Kirill Serebrennikov en Ivan Vyrypayev
met Irina Butanayeva, Yuri Chursin en Ivan Dobronravov

Anthologie die vijf liefdesverhalen vertelt. Het eerste verhaal (Infamy) gaat over een jonge reporter die verward raakt door één van zijn buurvrouwen. Het tweede verhaal (To Feel) gaat over de afgunst die twee geliefden tegen elkaar hebben. In het derde verhaal (Emergency Repair) wordt een schoenmaker verliefd op een vrouw, maar het enige dat hij van haar gezien heeft zijn haar voeten. Verhaal vier (Kim) gaat over een psychisch gestoorde man die in een instelling zit. Hij wordt verliefd op één van zijn verpleegsters. Het laatste verhaal (Kiss The Shrimp) gaat over een excentrieke man die ingehuurd wordt een restaurant te promoten. Hij neemt zijn opdracht echter iets te letterlijk.