My Outlaw Brother (1951)

Alternatieve titel: My Brother, the Outlaw

Western

geregisseerd door Elliott Nugent
met Mickey Rooney, Wanda Hendrix en Robert Preston

De outlaw El Tigre en zijn bende trekken herhaaldelijk de grens over met Texas om daar te roven en te moorden. In Border City wordt aan de Texas Ranger Joe Walter gevraagd of hij een eind wil maken aan El Tigre’s activiteiten. Onderweg naar Mexico ontmoet Joe de jongeman J. Dennis ‘Denny’ O'Moore uit New York City, die op weg naar San Clemente om zijn vermiste broer Patrick te zoeken. Danny en Joe reizen samen verder. Joe komt er achter dat Danny’s broer deel uit maakt van de bende van El Tigre en dat hij in het geheel niet blij is met hun komst.