MollyCam (2008)

Denemarken

geregisseerd door Aage Rais-Nordentoft
met Lea Baastrup Rønne, Olaf Højgaard en Kristian Halken

Het zestienjarige meisje Molly beschuldigt haar vriendje Sako ervan haar samen met een aantal vrienden te hebben verkracht. De bewijzen zijn echter minder dan mager en ook Molly is heel vaag over de feiten, zodat het erg moeilijk wordt de waarheid te achterhalen. Molly maakte er echter een gewoonte van haar leven op camera vast te leggen. De oudere politieagent Jens bijt zich vast in de zaak en stort zich op de tapes in de hoop cruciale informatie te ontdekken. Dankzij deze bevreemdende filmpjes raakt hij gaandeweg steeds meer door het vreemde meisje geïntrigeerd.