Chicago Kid, The (1945)

Misdaad / Drama

geregisseerd door Frank McDonald
met Don 'Red' Barry, Otto Kruger en Tom Powers

Joe Ferrills inspanningen om genoeg geld in te zamelen, zodat zijn vader, die in gevangen zit, comfortabel kan leven na zijn vrijlating, blijken voor niets geweest te zijn, wanneer de oude Ferrill sterft achter de tralies. Joe zweert wraak op de maatschappij en hij sluit zich aan bij een gangsterbende in Chicago. Hij is van plan de bende onder andere te gebruiken tegen de voormalige getuige John Mitchell, door wiens getuigenverklaring zijn vader de gevangenis in moest. Maar Joe heeft er geen rekening mee gehouden, dat hij tijdens zijn acties tegen Mitchell verliefd is geworden op zijn mooie dochter Chris. Joe probeert het onrecht, wat hij de familie Mitchell al heeft aangedaan terug te draaien, maar zijn bendeleden zijn daar niet van gediend.