The Bride Walks Out (1936)

geregisseerd door Leigh Jason
met Barbara Stanwyck, Gene Raymond en Robert Young

Carolyn (Stanwyck) en Michael (Raymond) worden verliefd op elkaar en trouwen. Echter Michael dringt Carolyn aan dat ze haar baan moet opgeven. Ze geeft haar baan op, maar ze merkt gauw dat het salaris van haar man niet genoeg is voor hun twee. Ze besluit een baan aan te nemen en probeert vervolgens te voorkomen dat haar man het te weten komt.

avatar van Dogie_Hogan
Door Warner uitgegeven op DVD-R (Warner Archive)

avatar van Dutchfan
Het verhaal is wel erg mager,maar door de goede acteurs krijgt de film van mij 3 sterren.

Raymond en Stanwyck trouwen...Raymond wil niet dat zijn echtgenote werkt, maar Stanwyck komt niet rond van zijn salaris en gaat stiekem werken ,zodat ze hun schuld kunnen aflossen.
Raymond is woedend als hij ontdekt dat zijn vrouw werkt en na een ruzie hierover vertrekt Stanwyck...(De Titel)...Dan ontmoet ze miljonair Robert Young, die verliefd op haar word...Wie zal ze kiezen? Haar man of de Miljonair?

Acteur Gene Raymond is vooral bekend door zijn huwelijk met de actrice Jeanette Macdonald,dat een jaar na deze film plaatsvond.