A Warrior's Heart (2011)

Actie / Drama

geregisseerd door Michael F. Sears
met Ashley Greene, Kellan Lutz en Cary Elwes

Conor Sullivan kan de dood van zijn vader, die omgekomen is in de oorlog, maar niet verwerken. Hij is totaal van slag en zijn moeder, Claire, weet niet hoe ze hem moet helpen. Als Conor op schoolkamp gaat, waar hij de sport lacrosse beoefent, dat onder leiding staat van zijn vaders oude vriend uit de oorlog, leert hij de ware betekenis van zijn mannelijkheid en het volwassen worden...

Ik vond het een saaie film, ik had er iets anders van verwacht

avatar van dennis s.
Voorspelbare sportfilm (zoals de meeste sportfilm), maar vond hem toch wel aardig zo vlak voor het slapen gaan. Leuke opstap voor jonge generatie acteurs.

Standaard sport-film wat minder boeit door deze vreselijke sport.

avatar van Moviestar1979
Een vrij voorspelbare film.

De film werd eerst opgenomen aan de oostkust van de Verenigde Staten, en de heropnames met een nieuwe regisseur en acteurs vonden plaats aan de westkust. Tevens werd er grotendeels gefilmd in Los Angeles. De cast is mager samengesteld. De bekendste personages Ashley Greene en Kellan Lutz maakten onderdeel uit van de "The Twilight Saga "-films.

2,5 *