Remember Me (1995)

Verenigde Staten / Canada
Drama / Thriller

geregisseerd door Michael Switzer
met Cotter Smith, Kelly McGillis en Shanna Reed

Menley Nichols heeft twee jaren geleden haar zoontje verloren bij een auto-ongeval. Na lange maanden van therapie lijkt ze er weer bovenop te komen. Samen met haar pasgeboren dochtertje en haar echtgenoot Adam brengt ze de zomer door in een huis in Arbor Bay. Over het huis doen allerlei gruwelijke legendes de ronde. Na enige tijd begint ze 's nachts de stem van haar overleden zoontje te horen. Adam vreest dat ze zal terugvallen en wil haar opnieuw laten opnemen in een psychiatrische instelling. Menley verweert zich hiertegen en gaat op zoek naar de geheimen van het huis.

avatar van Rocky#Horror
Deze film had ik lang geleden eens op tv gezien. Maar kan er niet veel meer van herinneren. Ik weet wel dat hij vrij sfeervol was. mooie geluideffecten.

Ja ik zoek deze film