Boys Love Gekijôban (2007)

Alternatieve titels: Boys Love the Movie | Gay Love 2 | Schoolboy Crush | Boys Love 劇場版

Japan

geregisseerd door Kôtarô Terauchi
met Yoshikazu Kotani, Atsumi Kanno en Yuuki Kawakubo

Aoi, een jonge leraar, krijgt de student Sora in zijn klas. Tot zijn schrik ziet hij dat hij deze jongen ooit heeft ingehuurd als prostituee. Aoi schaamt zich en hij ontdekt ook nog eens dat de prestigieuze hogeschool een broeinest blijkt te zijn van chantage en prostitutie. Zijn nachtmerrie wordt nog groter als dit resulteert in moord.

Prachtig en dromerig gefilmd en slim gemonteerd, wat resulteert in een 'glossy'-mooie, melodramatische soap, die mijn interesse volledig vasthield. De speelduur van anderhalf uur is precies goed.
Aanbevolen van wie er van houdt!