Wifey (2005)

geregisseerd door Barry Bowles
met Brian Hooks, Jazsmin Lewis en Carl Gilliard

Trump is een 30-jarige miljonair. Hij heeft alles over voor een goed leven. Geld, auto's en ga zo maar door. Maar in een oogwenk, is zijn wereld omgedraaid. Hij verliest alles wat hij als goudzoeker heeft verdiend. Door zijn tegenslag wordt Trump gedwongen om terug te gaan naar zijn oude, kleine stad 'Kap', waar zijn griezelige grootvader en de totaal niet volwassen en irritante Malika nog leven. Er ontstaat een aparte vriendschap.

avatar van jumpstylemovie
Onbekende film. Hij krijgt een 2.5 van IMDB dus veel zal het wel niet zijn.

avatar van tommykonijn
De Regisseur is erg onbekend..

avatar van jumpstylemovie
Ja, volgens mij is het ook een noobie met zijn 2* - 2.5* gemiddeld.

avatar van tommykonijn
jumpstylemovie schreef:
Ja, volgens mij is het ook een noobie met zijn 2* - 2.5* gemiddeld.

Hij heeft ook Brian Hooks 5 keer voor de hoofdrol gecast. (Deze 5 waren ook zijn enigste films)