Ride 'em Cowboy (1936)

1 stem

Western

geregisseerd door Lesley Selander
met Buck Jones, Luana Walters en Donald Kirke

Op de vlucht voor de sheriff springt Jess Burns op een voorbijkomende trein in één van de vrachtruimtes van het treinstel. Chuck Morse, een race-auto monteur, bevindt zich daar ook en hij zoekt nog een coureur om de auto in een race te besturen. Chuck krijgt Jess Burns zover om dat op zich te nemen, alhoewel hij daar eerst niet zoveel trek in heeft, te meer omdat hij nog nooit een auto bestuurd heeft. Totdat de grote race van start gaat moet Jess proberen de sheriff te ontlopen die hem valselijk beschuldigd van een beroving.