Son of Belle Star (1953)

Western

geregisseerd door Frank McDonald
met Keith Larsen, Dona Drake en Peggie Castle

De zoon van Belle Star dreigt in de wereld van de criminaliteit te verdwijnen als hij wordt beschuldigd van een overval, mede door de slechte reputatie van zijn moeder. In de hoop wraak te kunnen nemen gaat hij een partnerschap aan met een corrupte sheriff om zo aan geld te komen dat hij nodig heeft voor zijn zoektocht naar de man die hem in het verleden valselijk erbij heeft gelapt. Hij neemt deel aan een goudroof en de jongen verdwijnt met het geld. Tegen de tijd dat hij eindelijk de man gevonden lijkt te hebben, is de jongen zelf een harde crimineel geworden.