Run to Me (2016)

Canada
Drama / Thriller

geregisseerd door Philippe Gagnon
met Claire Forlani, Michelle Nolden en Mike Shara

Alison Wynn doet in haar vrije tijd mee aan triatlons en is op zoek naar een trainer die haar kan helpen een succesvol sporter te worden. Ze is geïnteresseerd in Dr. Laura Stevens, een vrouw die zeer goed is in haar vak. Laura heeft in eerste instantie geen interesse, maar verandert later van gedachten. Het duurt niet lang voordat blijkt dat Laura vooral kwade bedoelingen heeft; zij onderwerpt Alison aan zeer zware trainingen, manipuleert haar en speelt met haar gevoelens.

avatar van Beertje45
Weinig verrassende thriller die na amper een half uur wel heel voorspelbaar word. Het karakter van de gestoorde Laura Stevens is eveneens te eenzijdig en wordt weinig overtuigend neergezet. Betere films in het genre : the hand that rocks the cradle, Single White female.

avatar van Decec
Een goede drama/sport/thriller TV Movie...
Prima verhaal...
Prima acteerwerk...
Wel een gemene vrouw...
Prima camerabeweging...
Prima achtergrond geluid/muizek
(Dolby Digital)...
Mooi HD kwaliteit breedbeeld...
Dit is gewoon TV Movie...

avatar van Aapje81
Aardige Canadese televisie Thriller waarin Claire Forlani weer eens een hoofdrol heeft. Vroeger vond ik haar een leuke verschijning in Meet Joe Black maar de laatste jaren heb ik haar nauwelijks nog voorbij zien komen.

De rol die ze hier heeft speelt ze met overtuiging. De film heeft op zich niet heel veel te bieden maar het acteren en het scenario zijn toch boeiend genoeg om te blijven kijken. Voornaamste kritiekpunt is dat het toch allemaal wat vlak is. Echt storend is dit niet omdat er gelukkig niet al teveel in wordt gezet op de psychologie van de personages.

Lang niet allemaal even hoogstaand maar zeker geen onaardige televisiefilm, met een goed spelende Forlani.

Gemiddeld.

avatar van johan_sb2
Beroerd onlogisch verhaal met een lachwekkend en makkelijk einde.
1.5* voor de moeite