The Cowboy and the Bandit (1935)

1 stem

Western / Misdaad

geregisseerd door Albert Herman
met Rex Lease, Bobby Nelson en Blanche Mehaffey

Bill Bodie reist naar een nieuwe staat, nadat de outlaw 'Scarface' Jennings voorkomen heeft dat hij werd gelyncht. Daar neemt hij een baan aan op de ‘Barton Ranch’ en hij sluit zich aan bij de strijd van de Bartons tegen een outlawbende onder leiding van Larkin. Bij deze strijd wordt Mr. Barton gedood en raakt de jonge Bobby Barton gewond. Niet lang daarna redt Bobby een gewonde Scarface in de woestijn en brengt hem naar de ranch. Bill is ondertussen door Larkin onterecht beschuldigd van de moord op Charley Bowen en hij wordt gearresteerd. Het lukt Alice Barton Bill te laten ontsnappen uit de cel, terwijl Bobby Barton de hulp in wil roepen van Scarface.