Wall Street Cowboy (1939)

Western

geregisseerd door Joseph Kane
met Roy Rogers, George 'Gabby' Hayes en Raymond Hatton

De rancher Roy Rogers reist met zijn kameraden Gabby Whittaker en Chuckawalla naar het oosten van Amerika om te proberen geld te lenen om de hypotheek op zijn ranch te kunnen aflossen. Roy benadert Roger Hammond, een oude vriend van zijn vader en bankier op Wall Street. Maar Hammond weigert vanwege onhandig gedrag van zijn beide kameraden en door toedoen van Hammonds paardentrainer, Tony McGrath. McGrath werkt voor een bende outlaws in het westen, onder leiding van William Niles en Bainbridge. Niles en Bainbridge willen de ranch van Roy overnemen, omdat er waardevolle mineralen in de grond van Roy’s ranch zijn gevonden, waar hij nog niets af weet.