• 10.576 nieuwsartikelen

Len Bias (2009)

Documentaire | 96 minuten

Genre: Documentaire

Met onder meer: Kirk Fraser

IMDb beoordeling: 7,3 (353)

Plot Len Bias

Van legende naar tragedie. Iedereen in de basketbal wereld kent Len Bias nog, zelfs 20 jaar na zijn dood. Bias was één van de bekendste basketbalspelers ooit. Hij had rugnummer 34 en werd vaak vergeleken met Michael Jordan. Voor het eerst horen we in een documentaire hoe zijn leven eruit zag en wat er gebeurde tijdens zijn laatste uren op deze wereld.

avatar van jumpstylemovie

jumpstylemovie

Aangezien dit mijn toevoeging #1 is ga ik deze wel bekijken. Lijkt me nou niet bijster interresant, maar je weet maar nooit...

avatar van patjenmgn

patjenmgn

Interessante docu over Len Bias, een must voor basketbal fans. Al zal 'de rest' het ook wel kunnen pruimen.