Superstition (2001)

Verenigd Koninkrijk / Nederland / Luxemburg
Thriller / Mystery

geregisseerd door Kenneth Hope
met Mark Strong, Sienna Guillory en David Warner

Julie is een 19-jarige Britse au pair in Italië. Er zijn spanningen in het gezin waar zij werkt, niet in de laatste plaats omdat de echtgenoot zich aangetrokken voelt tot Julie. Een serie ongewone branden breekt uit, en Julie wordt beschuldigd van moord op de baby die omgekomen is bij een van de branden. Het lijkt erop alsof Julie bepaalde telepathische gaven heeft die ze niet onder controle kan houden. Haar jonge advocaat, Gabrieli, vecht voor haar in de rechtszaal en tegen de publieke opinie en de pers in Italië, die haar als een heks zien.

avatar van Quentin
20 betalende bezoekers in Nederland.

avatar van eminemfan190
dit was dus 1 van de saaiste films die ik ooit heb gezien:(