A Sister's Secret (2009)

Verenigde Staten / Canada
Drama / Thriller

geregisseerd door Anthony Lefresne
met Alexandra Paul, Cynthia Preston en Philip Craig

Jane's (Cynthia Preston) tweelingbroer Sean pleegt zelfmoord. Hij kon er niet tegen dat zijn vriendin Katherine (Alexandra Paul) hun relatie verbrak. Jane ziet zich genoodzaakt voor haar familie te zorgen evenals het wankelende bedrijf van haar vader. Met moeite lukt het haar overeind te blijven. Dit wordt nog veel erger wanneer zij voor het eerst sinds Sean's dood Katherine tegen het lijf loopt. Ze wil maar één ding, en dat is wraak.

Lijkt me echt zo'n (bitchy) film.
Ben benieuwd...... lijkt me best wel spannend.

Alm4riC
Verhaal gaat, te geacteerd, voorspellend. Ondanks dat blijft er toch nog iets van wat spanning heet.

* 1,5 voor de moeite

avatar van Zinema
Zinema (crew)
13 in een dozijn.

Baywatch-actrice Paul speelt wederom in een verschrikkelijk voorspelbare en uiterst clichématige B-thriller die allesbehalve spannend wordt. Ook de acteerprestaties zijn niet best en soms zelfs lachwekkend.

Matig.

avatar van Tag84
vreselijk onnatuurlijke geacteerd en het verhaal is alles behalve spannend ..Ik vond er eigenlijk niks aan

avatar van RickZ
Slappe B-filmThriller over wraak op zus via list en bedrog, nergens spannend

avatar van Arabyus
Inderdaad niet veel soeps. Had er meer van verwacht.

avatar van Noodless
Een typisch vijf tv - filmpje, simpel wraakverhaal met inderdaad weinig spannende momenten. Goed voor een avondje door de week.
5/10

avatar van TragieStar.*
De poster vind ik wel aardig, en het verhaal ook. Alleen na het zien van de trailer begin ik te twijfelen. Het lijkt me weer een echte B-film, waar het acteertalent niet altijd zo geweldig is

Slecht geacteerd, geen spanning, echt de slechtste film die ik in tijden heb gezien.

De vertolkingen zijn nogal houterig, slecht zeg maar.
Maar het verhaal beviel me wel, al is het allemaal wel een beetje voorspelbaar.
Geen topper dus, maar toch aardige TV-film.

avatar van Moviestar1979
Een matige thriller.

Persoonlijk ben ik wel een liefhebber van dit soort verhalen. Helaas beschikt de film over een slechte cast, en een magere uitwerking van het verhaal. Op sommige momenten is de cast zelfs eerder lachwekkend dan overtuigend. Dieptepunt was het slechte einde. Dit had vele malen spannender gemogen.

2,0 *