• 8.613.352 stemmen

Genre: Thriller

Alternatieve titel: Backlash

Geregisseerd door: Jack Ersgard

Met onder meer: Jim Belushi en Charles Durning

IMDb beoordeling: 4,5 (419)

Releasedatum: 1 september 1999

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Justice

"Justice Under Siege"

Gina Gallagher, een mooie aanklaagster, is het doelwit van een moordaanslag van columbiaanse drugssmokkelaars. Ze missen haar, maar vermoorden wel haar collega. Gina is vastbesloten de zaak te onderzoeken, maar wordt gedwarsboomd door de hoofdaanklager John Malone. Met de steun van rechercheur Moe Ryan probeert Gina door te zetten.

image

avatar van Quido

Quido

Standaard televisie-broddelwerkje, af en toe lachwekkend (alleen die openingsscène al zal een zichzelf respecterende filmkijker doen besluiten af te haken), maar voor wie het geheel niet al te serieus neemt is het nog allemaal goed te doen.

avatar van Semsoethot

Semsoethot

Ik kan mij helemaal vinden in de korte analyse van Quido. Tijdens de nachtdienst is dit goed verteerbaar; je hoofd er bij houden is overbodig.