Lau Sing Yue (1999)

Hongkong
Komedie / Drama

geregisseerd door Chi Leung 'Jacob' Cheung
met Leslie Cheung, Qi Qi en Lung Ti

Als de man van de zwangere Maise haar dumpt, legt ze na de geboorte van haar zoon ten einde raad de baby te vondeling in een luxe jacht, hopende dat deze rijke eigenaar haar kind een toekomst kan geven. Wat ze niet weet is dat de eigenaar net al zijn geld heeft verloren bij het speculeren. Vier jaar later heeft Maise haar leven weer op orde en is ze een succesvol zakenvrouw geworden. Ze ontmoet Daniel, die met zijn geadopteerde zoon in een aftandse woonark leeft.

avatar van Baggerman
Gratis van Yesasia gekregen (foutieve zending!). Leek me eigenlijk geen hol aan, maar het viel me nog wel mee.

Een vehikeltje voor Leslie Cheung (die het best goed doet) deze film. Het verhaal en plot doet een beetje denken aan een Hongkomg versie van 'The Champ'

Leukste in de film is eigenlijk Ti Lung, die ik alleen maar ken als stoere crimineel in 'A Better Tomorrow II ', in een rol als stuntelig onhandig verliefde politieagent.