Flying Disc Man from Mars (1950)

Sciencefiction / Actie

geregisseerd door Fred C. Brannon
met Walter Reed, Lois Collier en Gregory Gaye

Een vreemd vliegend object dat de fabriek van industrieel Bryant bespiedt, wordt neergehaald met een laser. Bryant ontmoet één overlevende, Mota van Mars, die niet zonder kwade bedoelingen is. Hij weet Bryant, een voormalige nazi, te overtuigen om met behulp van atoomwapens de wereld te onderwerpen aan de macht van één dictator. Kent Fowler van Fowler Air Patrol krijgt er echter lucht van wanneer zij uranium stelen voor de atoomwapens en probeert het te voorkomen.

167 minuten??

O, wacht. Een serial.

avatar van otherfool
Mooi op IMDB: Budget: $157.439 (estimated)

Wie dat heeft geschat staat er dan weer niet bij

Te koekeloeren op de joetoep trouwens, gezien de ubercoole titel moest ik dat maar eens doen.