Seconds to Spare (2002)

Australië / Verenigde Staten
Actie / Avontuur

geregisseerd door Brian Trenchard-Smith
met Antonio Sabato Jr., Kimberley Davies en Kate Beahan

Eve Lambert, hoofd van de extremistische milieugroepering Earth Defense League, stelt een team samen dat een overheidsgebouw waarin chemische wapens worden opgeslagen moet plunderen. Op deze manier wil ze actie voeren tegen de regering die, naar haar mening, het welzijn van de bevolking in gevaar brengt.

Australische film. Erg slecht. Het wordt geen moment echt spannend. Ook nog een slechte acteurs. Zonde van je tijd!

avatar van bartsch
Ik ga 'm zo afkijken, ik weet nu al dat het geen topper is

avatar van bartsch
Nou.... Dat was geen hoogdravende kunst. Het acteren is lachwekkend, de schurken cliche, het plot flinterdun en het is ook nog eens knap voorspelbaar.

De hoogte punten van deze film? Het sterven van de schurken! Iedere keer als er een schurk werd uitgeschakeld door de held van het verhaal, kwam deze op een slapstick achtige manier aan 'zn einde.
De eerste kerel die met z'n hoofd tegen een steen tot stilstand kwam, de kerel die door het huisje heen viel, de schurk Larkin die desintegreerde. Het was allemaal lachwekkend om aan te zien. Misschien heb ik wel een ziek gevoel voor humor.. :S

robertus65
Dit is een regelrechte kopie van Under Siege II.

avatar van Statiegeld
Dit is echt een baggerfilm. Ik heb bijna nog nooit zulke acteerprestaties gezien (en dat is niet positief bedoeld), het plot was zwak en de film was heel erg voorspelbaar. Het toppunt was wel de 'elleboog' die de grote schurk gaf een de treinchauffeur. Een normaal persoon zou nog niet eens bloedneus hebben maar deze man was kennelijk direct dood.

avatar van hannes64
Oei, wat een zonde van mijn tijd.
Zeker weten dat `t een regelrechte kopie is van Under siege 2.
Ongelooflijk slecht
Een prul wil ik `t niet noemen....is er iemand die `t erger kan zeggen??

avatar van lucdecoster
Ik zie graag zo'n films maar afspringen van een trein tegen 100km/uur en geen schrammeke is toch overdreven :1 ster voor die mooie blonde vrouw en 1 ster voor de actie

niet goed, niet slecht, al vond ik Under siege 2 beter

avatar van hellblazer93
Matige actiefilm met matige acteurs, een matig (gestolen) verhaal en matige dingetjes... 2 sterren

avatar van mixmaster
zonde van je tijd.............een echte b film !

avatar van Phantasm
Leuke aktiefilm die lekker wegkijkt, heb me er wel mee vermaakt.