The Touch (2005)

geregisseerd door Jimmy Huckaby
met Kristia Knowles, Nicole Travolta en Shauna Bartel

Hannah Moore heeft een moeilijk leven. Ze is in het verleden seksueel misbruikt door haar vader, in de gevangenis terecht gekomen en heeft al meerdere malen geprobeerd zelfmoord te plegen. Ze kan geen kant op, maar gelukkig start de lokale kerk op dat moment met hun nieuwe experiment, namelijk het bieden van onderdak aan vrouwen. Het is geen gemakkelijke opgave voor de kerk om vrouwen als Hannah in hun armen te sluiten. De dominee reikt uit naar behoeften van zijn gemeenschap, wat resulteert in iets opmerkelijks. De mensen voelen zich tot elkaar en elkaars verhalen aangetrokken.

avatar van Sovjet1976
Slechte film, slecht geacteerd en film kabbelt voort als een modderig riviertje. absolute een van de slechtste films die ik ook gezien heb.

avatar van Eric Roberts
Acteerwerk is niet om over naar huis te schrijven en het is een typisch EO-filmpje - dus als je daar niet van houd kun je 'm beter links laten liggen.
En het is zeker geen hoogdraver maar ach, heb erger gezien.