Mafiya: Igra Na Vyzhivanie (2016)

Alternatieve titels: Mafia: Game of Survival | Mafia: Survival Game

1 stem

Rusland
Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Sarik Andreasyan
met Vadim Tsallati, Violetta Getmanskaya en Venyamin Smekhov

Moskou, 2072. Het spel Maffia is wereldwijd de meest populaire tv-show. Elf deelnemers spelen een spel op leven en dood en moeten uitzoeken wie onschuldig is (de zogenaamde 'burger') en wie tot de Maffia behoort. De winnaar krijgt een hoge som toebedeeld, de verliezer zal het met zijn leven bekopen.

avatar van Kondoro0614
Zal me benieuwen, sta niet echt bepaald te springen door de trailer.

avatar van 606
Wel een coole poster.