Firefighter (1986)

geregisseerd door Robert Michael Lewis
met Nancy McKeon, Barry Corbin en Ed Lauter

Waargebeurd verhaal over Cindy Fralick, de eerste vrouw die lid werd van de brandweer van Los Angeles. Wanneer Cindy in 1982 aangeworven wordt krijgt ze te maken met heel wat vooroordelen en vijandigheid van haar mannelijke collega's. Ondanks het harde trainingsschema zet ze door en krijgt na verloop van tijd het respect van haar collega's.

avatar van matthijs_013
Een zeer oninteressant verhaal, er gebeurt echt nauwelijks wat. Toch een leuke introductie aan Nancy McKeon, die ik zelf nog nergens in had gezien. Ik ben van plan om zeker meer van haar te bekijken.