Infinity (1996)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Matthew Broderick
met Matthew Broderick, Patricia Arquette en Peter Riegert

Dit waargebeurde liefdesverhaal speelt zich af in New York. De briljante jonge natuurkundige Richard Feynman (Broderick) raakt betoverd door de zangeres Arline Greenbaum (Arquette). Zij toont de anders zo rationele wetenschapper de geheimen van de muziek en de mysteries van de natuur. Een tweetal zo verschillend kan slechts rekenen op afkeuring van de omgeving. Maar hun groeiende liefde is sterk genoeg om dat te trotseren. De vraag is echter hoe sterk de toewijding en liefde van Richard is als Arline wordt geveld door tuberculose..

avatar van narva77
Shit, had deze al op vhs, en nu komt ie op tv. Kijk Kappeuter, Matthew Broderick

avatar van Macmanus
Aan die poster te zien is het niks

avatar van De GeuS
Als er bij een film "two thumbs up" op de voorkant geprint staat dan ben ik altijd op mijn hoede, maar de KRO gids geeft 4 sterren voor dit regiedebuut van Broderick; toch maar even opgenomen....

Wat een slappe vertoning zeg!