Space Dogs Adventure to the Moon (2016)

Rusland
Animatie / Familie

geregisseerd door Mike Disa
met de stemmen van Alicia Silverstone, Ashlee Simpson en Sam Witwer

De hond Pushok, een jonge astronaut, is op een missie om zijn vader, die is gestrand op de maan te vinden. Tegen alle verwachtingen in reist hij met een raket naar zijn bestemming om zijn familie te redden, maar al snel komt hij tot de vaststelling dat hij niet alleen is wanneer hij het pad van een macho aap en een kleine groene alien kruist. Kan Pushok zijn familie te redden? Of is zijn missie een onmogelijke opdracht?