When Ladies Meet (1941)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Robert Z. Leonard
met Joan Crawford, Robert Taylor en Greer Garson

Mary (Joan Crawford), een jonge schrijfster die momenteel een roman schrijft over een driehoeksverhouding, voelt zich aangetrokken tot haar uitgever. Haar huwelijkskandidaat Jimmy heeft besloten om uit elkaar te gaan, en hij stelt haar voor aan de vrouw van de uitgever (Greer Garson) zonder haar te vertellen wie zij is.

avatar van matthijs_013
Greer Garson steelt de show in een 'Joan Crawford-film'. Crawford kan dan wel een film dragen, maar wordt al snel overschaduwd als ze een tegenspeler krijgt die geweldig acteert. Ook een leuke bijrol van Spring Byington, overigens.